Τετάρτη 3 Μαρτίου 2010

Tι είναι Αγάπη;


Τι είναι αγάπη με ρωτάς και εγώ θα σ' απαντήσω
πάρε το σώμα του λεπρού κι εγώ θα στο φιλήσω!
Τι είναι αγάπη με ρωτάς, θέλεις παράδειγμα άλλο;
ένα σακάκι έχω εγώ, το θέλεις να το βγάλω;
Αγάπη είναι να πονάς γιά χάρη τ' αδελφού σου,
να υποφέρεις βάσανα, όχι του εαυτού σου
αγάπη είναι όταν κλαίς στην συμφορά του κόσμου
πάρε όλη τη χαρά εσύ, τον πόνο εμένα δος μου
να τον σηκώσω αδελφέ για να σε ξεκουράσω
να τον σηκώνω όσο ζω, ωσότου να γεράσω.

Αγάπη είναι να καίγεσαι να λιώνεις στη θυσία!
τότε έχεις μάτια να κοιτάς τα θεία μεγαλεία.
Αγάπη είναι ένα φως, ποτέ του δεν θαμπώνει
που καίγουνται γι' αυτό καρδιές, σαν το
λευκό το χιόνι.

Αγάπη είναι μια φωτιά χωρίς καπνού σημάδι!
Του παραδείσου αυλο φως, που δεν γνωρίζει
βράδυ.

Αγάπη είναι κεραυνός που απ' όπου κι αν περάσει
θα σημαδέψει τον πιστό, θα τον διαπεράσει.
Θα του σφραγίσει την ψυχή και άγια πληγή θα
ανοίξει για να μπορεί στου αδελφού τον πόνο
να δακρύζει.

Αγάπη είναι η θεία πνοή που την ψυχή φυσάει.
Αγάπη είναι η ζωή κι όποιος δεν το συλλάβει το
νόημα που ζει στη γη δεν το έχει καταλάβει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

σας ευχαριστούμε πολύ για το σχόλειο σας....